Elektronik Ofis Nedir?


Elektronik ofis olarak da bilinen elektronik ofis, bilgisayar teknolojisinin önemli ölçüde kullanılmasını sağlayan herhangi bir ofis ortamını ifade eden bir terimdir. Bu terim ilk olarak 20. yüzyılın ortalarında ortaya çıkmış ve 1980'lerin on yıllarında yaygın olarak kullanılmaya başlanmış ve daha çok ofis ortamları manuel yöntemlerle dağıtılmış ve daha çok masaüstü bilgisayarlar, ana bilgisayarlar ve sunuculardan oluşan bir kombinasyona dayanmaya başlamıştır. iş ile ilgili görevleri yönetmek için. Günümüzde, elektronik ofis,KOSGEB kredi başvurusu insanların sanal olarak, doğru tipte dizüstü bilgisayar veya dizüstü bilgisayar ve güvenilir kablosuz bağlantı ile neredeyse her yerden çalışabilmeleri için kablosuz teknolojinin kullanılmasını içeren sanal ofise eşittir.

Elektronik ofisin temel faydalarından biri, farklı iş görevlerini yönetmek için basılı kopya belgelere daha az güvenme yeteneğidir. Örneğin, bir muhasebe veya faturalandırma uzmanı, geleneksel basılı kopya muhasebe defterlerinin faturalandırma siparişlerini faturalandırma, fatura oluşturma ve hatta ödenmemiş faturalarda alınan ödemeleri göndermek suretiyle kullanmasını önemli ölçüde azaltabilecektir. Benzer şekilde, bir satış elemanı, her potansiyel müşteri ve müşteri üzerinde kağıt dosyaları tutmak yerine bir satış veri tabanından yararlanarak bir elektronik ofisin kullanımından yararlanabilir. Mektup yazmak veya sunum hazırlamak gibi pek çok büro görevi artık elektronik olarak yapılabiliyor, kağıt tüketimini daha da azaltıyor ve aynı zamanda verilerin düzenli ve kolay şekilde saklanmasını da kolaylaştırıyor.

Çeşitli görevlerin yerine getirilmesiyle ilişkili kâğıt tüketiminin azaltılmasıyla birlikte, elektronik ofis ortamı da daha yüksek düzeyde güvenlik sağlar. Kullanıcılar çeşitli dokümanları parola ile koruyabilir, şifreli veri tabanlarına erişimi sınırlayabilir ve hatta erişimi bir şekilde şifreleyerek bazı uzak veri depolama çözümlerine yerleştirilen dosyalara erişimi kilitleyebilir. Her ne kadar kusursuz olmasa da, bu güvenlik seviyesi genellikle, masaüstü bilgisayarın ortaya çıkmasından önce yaygın olarak kullanılan kilitli dosya dolapları, İşkur işsizlik maaşıkasalar ve tonozların kullanımı üzerinde bir gelişme olarak kabul edilir.

Elektronik ofis, bir iş ortamında kağıt kullanımını ortadan kaldırmazken, yazılım programlarının ve şirket ağlarının sorumlu kullanımı, basılı kopya belgelerinin korunması ihtiyacını büyük ölçüde azaltmaktadır. Belgeler gerektiğinde ve gerektiğinde basılabildiğinden, bir elektronik ofis kurmak için gereken alan önemli ölçüde daha küçüktür, bu da alanın premium olduğu durumlarda özellikle önemli bir avantajdır. Bazı endüstrilerde, sanal ofisin kullanımı, çalışanların merkezi bir yerde değil de, işletme maliyetlerini büyük ölçüde azaltabilecek bir şekilde uzaktan çalışmasına izin vermeyi mümkün kılmıştır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adil Pazar Değeri Nedir?

Farklı Gazete Reklam Türleri Nelerdir?

Farklı Durum Analizi Türleri Nelerdir?