Farklı Gazete Reklam Türleri Nelerdir?



Gazete reklamcılığı, bir işe, garaja veya sunulan bir servise dikkat çekmek için popüler bir yöntemdir. Bir etkinliğin veya işin en etkili şekilde reklamını yapmak için, boyut, yerleştirme, şekil ve maliyet açısından farklılık gösteren çeşitli gazete türü seçenekleri vardır. Küçük ve ucuz olan sınıflandırılmış reklamlar var; Kartvizit reklamları, KOSGEB kredi başvurusu
bir kartvizitin boyutu hakkında, beklendiği gibi; ağırlıklı olarak işletmeler tarafından kullanılan kupon ve satış ilanları; ve gazetenin etrafını saran ve önlemek için zor olan spadeler.

Sınıflandırılmış reklamlar, gazete reklam türlerinin en küçüğüdür ve aynı zamanda en uygun maliyetlidir. Reklam veren, kendi reklamını yazar ve maliyet, kullanılan türde satır sayısına dayanır. Bu reklamlar genellikle düzenli olarak basılır ve bir dizi gazete sirkülasyon döngüsü için satın alınır; genellikle bir tanesini birbirinden ayırt etmek için tasarım alanında çok az olan birçok alana ayrılmış reklamlar vardır. Bu reklamlar, garaj satışı yapan veya bireysel ürünler satan kişilerle popülerdir.

Kartvizit reklamları, bir kartvizit gibi hareket eder. Bu tür bir gazete reklamcılığı, bir kartvizitle aynı boyuttadır ve reklamverenin kendisini okuyucuya tanıtması için bir platform olarak yaygın bir şekilde kullanılmaktadır. Sınıflandırılmış reklamlar gibi, bu reklamlar birlikte gruplandırılır, ancak reklamverenin ne ödediğine ve gazetenin sunduğu seçeneklere bağlı olarak renkli veya siyah beyaz olabilirler. İlanlar aksine, bu reklamlar daha fazla ilgi çekmektedir, çünkü reklamveren okuyucuya çizilecek bir tasarım, resim ve kelime kullanabilir.

Satış ve kupon reklamları benzer gazete reklamcılığı birimleridir. Fark, satış reklamlarının herkes için bir satış göstermesidir. Kupon reklamları ise okuyucuların indirim almak için getirmesi gereken kuponlara sahiptir. Bu reklam için genellikle çeyrek sayfa, İşkur işsizlik maaşıyarım sayfa ve tam sayfa gibi farklı boyutlar vardır ve çoğu gazete daha yüksek bir fiyata renkli baskı sunacaktır. Bu reklam çok dikkat çekiyor, çünkü okuyucuları bir satışla ilgili olarak uyarıyor ve reklamın tasarımı ve boyutu, başlangıçta ilgisi olmasa bile, bir çok okuyu reklamı taratıyor.

Spadeas, oldukça rahatsız edici olan benzersiz bir gazete reklamıdır çünkü biraz rahatsızlık verici olarak davranırlar. Bu reklam gazetenin omurgasına bağlı ve ön kapağa doğru sarar, okuyucuyu ön sayfayı okumak için reklamı hareket ettirmeye zorladı. Reklam etkileşimi gerektirdiğinden, neredeyse tüm okuyucular en azından reklama göz atacaklardır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adil Pazar Değeri Nedir?

Farklı Durum Analizi Türleri Nelerdir?