Faktörler Çalışan Algısını Nasıl Etkiler?



Çalışan algısı, işyerinin kalitesinde büyük bir fark yaratan bir faktördür. Çalışanlar işvereni, çalışmalarını ve bu işyerindeki ilişkilerini pozitif olarak gördüklerinde, çalışanın üretken olacağı ve işveren ile uzun bir süre kalabileceği iyi bir şans vardır. Şirketin olumsuz çalışma algısı ve çalışma ortamı, nitelikli çalışanların başka yerlerdeki fırsatları aramalarına neden olabilir. Çalışan algısını etkileyebilecek faktörlerden bazıları,KOSGEB kredi başvurusu işverenin çalışanlarla ne kadar iyi iletişim kurduğunu, çalışma koşullarının niteliğini, genel olarak işin politikalarını ve prosedürlerini ve yöneticiler, çalışanlar ve iş arkadaşları arasında ne kadar güven ve saygı olduğunu içerir. . Ek olarak, ödenen faydalar ve atanan iş ile nasıl bir ilişki kurdukları da bir çalışanın algılanması üzerinde büyük bir etkiye sahip olabilir.

Birçok insan için, bir çalışma ortamı içinde açık ve özlü iletişim esastır. İşverenler, her bir tarafın birbirleriyle bilgi paylaşmasına izin veren çalışanlarla iletişim kanalları oluşturmayı tercih etmediği zaman, şirketin çalışan algısının idealden daha az olduğu olasılığı vardır. İletişim eksikliği, işyerinde olumsuzluk yaratan bir us / zihniyet kurma yolunda uzun bir yol kat edebilir, söylentilerin gelişmesi için kapıyı açar ve en sadık çalışanların bile moralini bozabilir.

İletişimde dürüstlük, çalışan algısı üzerinde de önemli bir etkiye sahip olacaktır. Satışların azaldığı ve üretimin geçici olarak durdurulduğu dönemlerde bile, işverenlerin dürüst ve doğru olduklarını söyleyen çalışanlar, şirketi ve memurlarını destekleme olasılıkları daha yüksektir. Yönetim daha sonra doğru olmayan kanıtlanmış ifadeler yapmak için bir itibar geliştirdiğinde, çalışanlar liderliğe olan güvenlerini kaybeder ve güvenebilecekleri bir işveren aramaya başlaması daha olasıdır.

Makul politika ve prosedürleri yerinde uygulamak ve bunları tüm çalışanlara uygulamak, çalışan algısında da bir fark yaratacaktır. Çalışanlar, neyin beklendiğini bildiğinde ve bu şirket politikalarına göre operasyona yeterince katkıda bulunmayan kimselerin, mümkün olduğu kadar üretken olma ihtimalinin yüksek olduğuna güvenebilirler. Aynı zamanda, şirket politikası gelişigüzel bir şekilde uygulanıyorsa, bu genellikle fark edilir ve nitelikli çalışanların dikkatlerini daha etik işverenlere yöneltmelerini isteyecektir.

Çoğu insan yaşamını kazanmak için çalıştığı için, ücret veya maaş ve sosyal haklar meselesi de çalışan algısı için önemlidir. Çalışanın çabaları için ödüllendirildiğini düşündüğü müddetçe, şirketin çabaya değer olarak algılanması için iyi bir şans vardır. Alt standart ödeme ve faydaların eksikliği, normal olarak, şirketin çalışanlara ne kadar önem verdiğine ya da uzun zamandır bulunmayacağı algısını yaratacaktır. Her iki algı da, kalifiye elemanların, İşkur işsizlik maaşıbaşka bir yerde bir istihdam pozisyonunu güvence altına almak için yeterince uzun bir süre şirkete devam etmesini sağlamak için yeterlidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adil Pazar Değeri Nedir?

Farklı Gazete Reklam Türleri Nelerdir?

Farklı Durum Analizi Türleri Nelerdir?