En İyi Çalışan Saklama Uygulamaları Nelerdir?
Çalışanların elde tutulmasını iyileştirmenin en iyi yolu,
çalışanların işyerinden ne istediğini ve ihtiyaç duyduğunu anlamak ve
sağlamaktır. Şirketler, çalışan taleplerini elbette sınırlar içinde karşılamalıdır.
Yönetim, çalışanlara sadece rasgele miktarlarda para dağıtamaz ya da birçok
durumda dört günlük bir çalışma haftası verebilir. Yine de şaşırtıcı bir
şekilde, birçok çalışanın tutma uygulamaları bir kuruşa mal olmak zorunda
değildir.
Çalışmalar, KOSGEB kredi başvurusubirçok çalışanın para ya da fayda ile
hiçbir ilgisi olmayan nedenlerden ötürü ayrıldığını, daha ziyade takdir
edilemez hissetme ya da ilerleme şansının çok düşük olduğunu hissetmek gibi
konularla uğraştığını göstermektedir. Diğer şikayetler yeterince dürüst geri
bildirimi içermez, asıl iş, ilk görüşmelerde söylendikleriyle uyuşmaz ve / veya
zorluk / öğrenme / eğitim eksikliği vardır. İşverenler, bu tür sorunları
saklama oranlarını artırmak için nakitsiz yollarla çözebilir.
Mümkün olduğu kadarıyla teşvik etmek genellikle daha fazla
çalışan tutma anlamına gelir. Dahası, pek çok çalışan, terfi ettirilme
olasılıkları olduğunu düşünürse, şirkette başarılı olmak için daha iyi motive
olurlar. Çalışanların mesleki gelişimi, yöneticilerin gözden geçirme süreçlerinde
kolayca kullanılabilir. Mesleki gelişim, çalışanın büyüme planını planlamaya
dahil olduğu zaman, en iyi şekilde bir sürdürme uygulaması olarak çalışır.
Herkesin en iyi çalışanı tutma pratiği, ilk etapta iş için
doğru kişiyi işe almak için zaman ayırmak olabilir. Ancak, çalışanlar istifa
ettiğinde, İşkur işsizlik maaşıçıkış görüşmelerinin yapılması gelecekte elde tutulmaya
yardımcı olabilir. İşverenler, çıkış mülakatları sırasında yararlı bilgiler
bularak, diğer çalışanların benzer nedenlerle ayrılmayı düşünmelerini
engelleyecek değişiklikler yapabilmelerini sağlar.
Tabii ki, bazı çalışanlar düşük ücret ve / veya fayda
eksikliği nedeniyle basitçe ayrılırlar. Bununla birlikte, şirketler bu alanlarda
rekabet edebilir ve bütçe kısıtlamaları içinde kalabilmektedir. Çalışanların
şirketin düşündüğü faydalar arasından seçim yapmasına izin verin. Ücretlerde
rekabeti sürdürmek, çalışanların kendi alanlarında en iyi çalışanları
yakalamasına ve tutmasına yardımcı olduğu için mükemmel bir çalışan tutma
uygulamasıdır. Bu çalışanlar, aynı büyüklükteki benzer firmalarda daha az para
kazanacaklarsa kalacaklar.
Yorumlar
Yorum Gönder