E-Ticaret Kataloğu nedir?



Bir e-ticaret kataloğu, genellikle çevrimiçi olarak veya "e-ticaret" te faaliyet gösteren bir şirketin ürünlerini veya hizmetlerini tanıtan herhangi bir çevrimiçi katalog olarak tanımlanır. Bu katalog, dünya tüketici tabanının iş yapma şeklindeki genel bir değişimin bir parçasını temsil etmektedir. Fiziksel mağazalarda yer alan büyük miktarda, artık çevrimiçi oluyor. Fiziksel veya “tuğla ve harç” depolarının internete geçişi gibi, KOSGEB kredi başvurusukataloglarının çoğu baskıdan çevrimiçi formatlara geçmiştir.

İşletmelerin seçebileceği birçok farklı e-ticaret kataloğu kurulum seçeneği vardır. Popüler yüksek teknoloji seçeneklerinden biri, bir "çevrimiçi alışveriş sepeti" dir - bu tür bir teknoloji, tüm kullanıcıların çevrimiçi ürünleri, ürünleri, fiyatları ve siparişi karşılaştırmasını seçmesine yardımcı olan tam donanımlı çevrimiçi alışveriş sağlar. Diğer e-ticaret katalog kurulumları daha az işlevseldir, ancak yine de tüm ürün yelpazesini gösterir. Bazı ecatalogs, telefon desteğini satış için bir yedekleme servisi olarak kullanıyor.

Bir e-ticaret katalog kurulumunun geliştirilmesinde, şirketlerin adreslenmesi gereken belirli sorunları vardır. Bunlardan biri, mevcut bir baskı kataloğunun taşınmasıdır. İşletme baştan başlamak istiyorsa, çevrimiçi sürüm için yeni grafiklere ve metinlere ihtiyaç duyacaklar. Bu seçimler başarı için kritik öneme sahiptir, çünkü doğru kelimelerin ve resimlerin etkisi, baskı ortamındaki gibi çevrimiçi oldukları kadar önemlidir.

E-ticaret kataloğu geliştirme için, iş liderlerinin gerçek teknolojiyle ilgili soruları yanıtlamaları için birçok soru da vardır. İşletmeler, kredi kartı işlemleri gibi birçok e-ticaret işlevini dışarıdan temin edebilir veya bu süreçlerin şirket içi sunucularında kontrolünü sağlayabilirler. Personeli telefon desteği sağlamak için kullanabilir veya bu öğeyi dışarıdan temin edebilirler.

Bir işletmenin bu seçimleri yapma ve bir e-ticaret kataloğunun uygulanması konusundaki çalışmalarını açıkça tanımlaması genellikle önemlidir. Açık bir yetkilendirme olmadan, bir kataloğu taşıma çabası, odak eksikliği nedeniyle floundering sonucunu doğurabilir. İyi proje yönetimi, İşkur işsizlik maaşışirketin hangi ürünleri sattığı fark etmeksizin, herhangi bir büyük ölçekli işletme için en uygun e-ticaret katalog kurulumunu oluşturmaya yardımcı olabilir.

Çevrimiçi olarak bir katalog oluşturulduktan sonra, işletmeler genellikle sonuçları izler. Bu şekilde, kataloğun sağladığı pazar araştırmasına uyum sağlayabilirler. Çevrimiçi bir kataloğu geliştirmenin bir yolu, tüketici ilgisini çeken anahtar kelime içeriğidir. Her türlü işletme, işletmelerinin geleceğine uyum sağlamak için web siteleri üzerinden devam eden pazar araştırması yapmaktadır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Adil Pazar Değeri Nedir?

Farklı Gazete Reklam Türleri Nelerdir?

Farklı Durum Analizi Türleri Nelerdir?