E-Ticaret Kataloğu nedir?
Bir
e-ticaret kataloğu, genellikle çevrimiçi olarak veya "e-ticaret" te
faaliyet gösteren bir şirketin ürünlerini veya hizmetlerini tanıtan herhangi
bir çevrimiçi katalog olarak tanımlanır. Bu katalog, dünya tüketici tabanının
iş yapma şeklindeki genel bir değişimin bir parçasını temsil etmektedir.
Fiziksel mağazalarda yer alan büyük miktarda, artık çevrimiçi oluyor. Fiziksel
veya “tuğla ve harç” depolarının internete geçişi gibi, KOSGEB kredi başvurusukataloglarının çoğu baskıdan çevrimiçi
formatlara geçmiştir.
İşletmelerin seçebileceği birçok farklı e-ticaret kataloğu
kurulum seçeneği vardır. Popüler yüksek teknoloji seçeneklerinden biri, bir
"çevrimiçi alışveriş sepeti" dir - bu tür bir teknoloji, tüm
kullanıcıların çevrimiçi ürünleri, ürünleri, fiyatları ve siparişi
karşılaştırmasını seçmesine yardımcı olan tam donanımlı çevrimiçi alışveriş
sağlar. Diğer e-ticaret katalog kurulumları daha az işlevseldir, ancak yine de
tüm ürün yelpazesini gösterir. Bazı ecatalogs, telefon desteğini satış için bir
yedekleme servisi olarak kullanıyor.
Bir e-ticaret katalog kurulumunun geliştirilmesinde,
şirketlerin adreslenmesi gereken belirli sorunları vardır. Bunlardan biri,
mevcut bir baskı kataloğunun taşınmasıdır. İşletme baştan başlamak istiyorsa,
çevrimiçi sürüm için yeni grafiklere ve metinlere ihtiyaç duyacaklar. Bu
seçimler başarı için kritik öneme sahiptir, çünkü doğru kelimelerin ve
resimlerin etkisi, baskı ortamındaki gibi çevrimiçi oldukları kadar önemlidir.
E-ticaret kataloğu geliştirme için, iş liderlerinin gerçek
teknolojiyle ilgili soruları yanıtlamaları için birçok soru da vardır.
İşletmeler, kredi kartı işlemleri gibi birçok e-ticaret işlevini dışarıdan
temin edebilir veya bu süreçlerin şirket içi sunucularında kontrolünü
sağlayabilirler. Personeli telefon desteği sağlamak için kullanabilir veya bu
öğeyi dışarıdan temin edebilirler.
Bir işletmenin bu seçimleri yapma ve bir e-ticaret
kataloğunun uygulanması konusundaki çalışmalarını açıkça tanımlaması genellikle
önemlidir. Açık bir yetkilendirme olmadan, bir kataloğu taşıma çabası, odak
eksikliği nedeniyle floundering sonucunu doğurabilir. İyi proje yönetimi, İşkur işsizlik maaşışirketin hangi
ürünleri sattığı fark etmeksizin, herhangi bir büyük ölçekli işletme için en
uygun e-ticaret katalog kurulumunu oluşturmaya yardımcı olabilir.
Çevrimiçi olarak bir katalog oluşturulduktan sonra,
işletmeler genellikle sonuçları izler. Bu şekilde, kataloğun sağladığı pazar
araştırmasına uyum sağlayabilirler. Çevrimiçi bir kataloğu geliştirmenin bir
yolu, tüketici ilgisini çeken anahtar kelime içeriğidir. Her türlü işletme,
işletmelerinin geleceğine uyum sağlamak için web siteleri üzerinden devam eden
pazar araştırması yapmaktadır.
Yorumlar
Yorum Gönder